Molimo pričekajte

Povrati, prigovori i reklamacije

Otkazivanje i/ili zamjena kupljenih ulaznica

Sve narudžbe i kupnje putem internetske stranice su obvezujuće.
Kupljene ulaznice i proizvodi ne mogu se zamijeniti niti stornirati, niti se odobrava povrat sredstava za neiskorištene ili izgubljene ulaznice.

Ulaznica postaje važeća nakon završetka procesa kupnje, odnosno nakon slanja potvrde o kupnji i izdavanja računa.

Prigovori i reklamacije

Prigovori se mogu podnijeti u poslovnim prostorima ili poslati poštom na adresu Stella Mediterranea d.o.o., Mihovilovići 21a, 21231 Klis, Hrvatska, ili e-poštom na info@stella-croatica.hr. Društvo će se očitovati na prigovor u roku od 15 dana.

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora

Sukladno čl.86. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako je:

1. u potpunosti ispunjen ugovor o uslugama za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako usluga bude u potpunosti ispunjena

12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge pripremnice obroka (catering) ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju